Zmeniť heslo

Typy priestorov, ktoré u nás nájdete

Zvoľte si pracovný priestor, ktorý vám bude dokonale vyhovovať. Na výber máte coworkingové, zdieľané i súkromné kancelárie. Virtuálne kancelárie prenesú vaše sídlo presne tam, kam potrebujete.

Coworking

Coworkingovým priestorom je stôl alebo miesto pri stole v rámci spoločného kancelárskeho priestoru. Tieto priestory vznikli v reakcii na dopyt po modernom štýle práce. Ľudia sa čoraz viac snažia učiť a spolupracovať s ostatnými počas svojej služobnej cesty alebo projektu. Poskytujú dokonalé produktívne prostredie na spoluprácu. Priestory združujú ľudí z rôznych firiem a oborov, aby sa navzájom učili a spoločne rástli. Coworkingové kancelárie kombinujú príležitosti nového digitálneho veku so slobodným životným štýlom.

Výhody coworkingových kancelárií

  • Komunita ľudí, ktorí sa radi učia a spolupracujú s rovnako zmýšľajúcimi ľuďmi.
  • Vďaka kompletnému kancelárskemu riešeniu máte nízke náklady, odpadajú vám starosti o vlastnú kanceláriu a a vy sa môžete sústrediť na rozvoj svojho podnikania.
  • Prístup do priestorov pre každodennú prácu. Prístup k spoločenským stretnutiam.
  • Vychutnajte si maximálnu flexibilitu s krátkymi termínmi a výhodnými členskými balíčkami.

Súkromná kancelária

Súkromný kancelársky priestor je vlastná uzamykateľná miestnosť, ktorá sa nachádza v spoločnom kancelárskom priestore a je prenajatá výlučne nejakému subjektu alebo osobe. Súkromné kancelárie poskytujú tichý a bezpečný priestor na prácu tiež na odloženie osobných alebo pracovných vecí.

Zároveň vám umožňujú spojiť sa so širšou odbornou komunitou, keď si to budete želať. Súkromné kancelárie sú nákladovo efektívnym spôsobom prenájmu komerčných priestorov, pretože platíte iba za priestor, ktorý potrebujete. Zároveň máte prístup do spoločných zasadacích miestností, pripojenia na internet a priestorov na oddych.

Zdieľaná kancelária

Zdieľaná kancelária predstavuje stav, keď dve alebo viac firiem zdieľajú komerčne prenajatú kanceláriu. Tento výraz sa vzťahuje na kanceláriu, keď majiteľ prenajatej kancelárie prenájme voľný priestor ďalej inej firme. To znamená, že obidve strany majú úžitok zo zdieľania nákladov na nájomné, účty a režijné náklady. Ďalšou výhodou je, že môžete využívať zariadenú kanceláriu bez záväzkov a obáv z dlhodobého prenájmu.

O podmienkach nájmu a zdieľaní kancelárskeho priestoru rozhodujú obe strany, ktoré plánujú zdieľať kanceláriu. Majiteľ kancelárie zvyčajne ponúkne kompletne zariadení a vybavený priestor obom firmám. Kompletne zariadi kanceláriu pre potreby práce, zariadi všetok nábytok, internet, telefónne linky a tlačiarne. Väčšina majiteľov umožňujú obvykle väčšiu flexibilitu krátkodobého prenájmu ako typického dlhodobého prenájmu. Možná je aj dohoda, že majiteľ bude zabezpečovať všetky kancelárske potreby a vytvorí tak pre nových nájomcov jednoduchý, flexibilný a celkovo finančne zaujímavý balík.

Virtuálna kancelária

Virtuálna kancelária je služba, ktorá poskytuje firmám vlastné sídlo, poštovú adresu a doplnkovú kancelársku podporu napr. telefóne číslo, email. Nie je potrebný fyzický kancelársky priestor. Virtuálne kancelárie umožňujú firmám mať sídlo v štátoch po celom svete bez nutnosti prenájmu komerčných priestorov.

Sídlo firmy zaručuje, že vaša firma je usadená v určitej oblasti, zatiaľ, čo administratívna podpora vykonáva administratívne úlohy za vás, aby vám ušetrili čas a náklady. Aj keď virtuálne kancelárie nezahŕňajú fyzickú kanceláriu, zvyčajne aj ponúkajú časovo obmedzené mesačné využitie fyzickej kancelárie.

Výhody virtuálnych kancelárií

  • Vytvorenie sídla v ktoromkoľvek štáte
  • Získaj podporu v lokálom mieste odpoveďou na emaily, telefóny atď.
  • Získajte flexibilitu v krátkodobom využití fyzickej kancelárie
  • Virtuálne kancelárie sú najlacnejším riešením pracovného priestoru

Firemný priestor

Firemný priestor je typ kancelárskeho priestoru, ktorý je možné prispôsobiť tak, aby vyhovoval potrebám väčších firiem. Áno, je to určitý druh coworkingu alebo obslužnej kancelárie. Aj, keď si mnohí z nás spájajú coworkingové priestory ako koncept vhodný pre začínajúce malé firmy, nezávislých pracovníkov alebo freelancerov, časy sa menia. Žijeme na začiatku novej doby, v ktorej budeme mnohí podnikať. Väčšie firmy si začínajú všímať množstvo výhod spojenými s dynamickými pracovnými priestormi.

Tieto exkluzívne flexibilné kancelárie vám poskytnú prístup k osobným, ale aj súkromným priestorom, ktoré môžu tiež poskytnúť cenné ľudské kontakty a budovať rozmanitú a zaujímavú kultúrnu spoluprácu. Predstavte si, že môžete využívať všetko vybavenie, ktoré je k dispozícii pre vašich zamestnancov. Úprimne, môžete poskytnúť priestory, ako je posilňovňa, herné, relaxačné alebo End-of-trip (EoT) priestory, ak sa rozhodnete pre klasickú kanceláriu?

Z finančného hľadiska nie ste povinní podpísať klasický dlhodobý kontrakt, môžete namiesto toho využívať nízke režijné náklady a flexibilitu prenájmu každý mesiac. Navyše flexibilné podmienky vám umožnia prispôsobiť si priestor kancelárie podľa vašich potrieb, napríklad pridať ďalšie stoly alebo rezervovať konferenčné miestnosti podľa potreby. Plaťte iba za to, čo potrebujete.

Rokovacie a konferenčné miestnosti

Vyberte si možnosť krátkodobého prenájmu zasadacích miestností za účelom školenia, seminárov alebo rôznych kurzov v akejkoľvek lokalite, ktorá vám vyhovuje. Konferenčné a rokovacie priestory sú obľúbené hlavne pre firemnú klientelu, ktorá ich využíva na pracovné udalosti, ako sú kurzy, školenia, stretnutia, večierky, team buildingy, brainstorming atď.

Konferenčné a rokovacie miestnosti sú vybavené prezentačnou technikou, ozvučením, flipchart, plátnom, televízorom, mikrofónom, Wifi, projektorom. Účastníkom konferencií je zabezpečené občerstvenie počas rokovaní a obedové menu podávané v reštaurácii. Vyberte si svoju miestnosť pre firemnú udalosť vo svojej obľúbenej lokalite. Budte flexibilný a urobte si firemnú udalosť na mieste, ktoré sa vám páči. Spojte firemnú udalosť so spoločnou mimo pracovnou aktivitou.

Voľné kancelárske priestory na predaj a prenájom

Vyberte si možnosť prenájmu alebo kúpe voľných kancelárských priestorov. Priestory kancelárií sa prenajímajú alebo predávajú nezariadené prípadne zariadené. V prípade prenájmu kancelárie si môžete dojednať flexibilné podmienky a kratšie dĺžky prenájmu. Taktiež môže byť kancelária pre vás kompletne vybavená a zariadená po predchodzom majiteľovi prípadne prenajímateľovi.

Výhody voľných kancelárskych priestorov

  • Stávate sa prenajímateľom alebo plnohodnotným vlastníkom kancelárskych priestorov.
  • Možnosť zariadiť si kanceláriu poďla vlastnej potreby.
  • Naopak u zariadených kancelárií odpadajú starosti so zariadovaním.
  • Dĺžka kontraktu pri prenájme závisý na dohode s prenajímateľom kancelárie.
  • Zamerajte sa so svojou firmou na súkromie a istotu.

Odoberajte náš newsletter

Prečo? Pretože vám prinesie najnovšie trendy a informácie spojené so svetom coworkingu, ponuky voľných priestorov a noviniek v oblasti spolupráce.